Monday, April 4, 2011

4march2011

wahhh,lama gila aku tak upload blog. sebab apa? sebab aku... hmmmm... bz? nope. malas? nope. maybe mungkin agaknye kemungkinan rasanya (hahaha) hmm,aku takde masa?? yesss itu jawapan yg tepat. huhuhu.


ok aku nak cerita. masok hari ni (tengok date di atas), da msok 2mggu jugak lah aku drive g ofis naik keta woooo. selalu drive auto sekarang drive manual. pehh byk gila cabaran dan dugaan. mggu pertama,nampak bukit gabra,kereta banyak gabra,nampak lori bus semua makkkk datokkk lg gabra,motor banyak pon gabra.nk g keje esoknye kan tp malam tuh aku dah dapat nightmare. hahahaha.

tapi minggu kedua ni takde dah gabra dah. cool jek (eleh berlagak) tp nervous tuh mesti ada. siap buat drift. tak payah jaoh2 g genting,aku ni ha bole buat roller coster,selekoh tak payah brekkkkk sangat. hahaha, aku ada peneman,ikakong laa peneman aku. semput die kadang3 aku tgk, kalo tak sempot mesti pening. haa dua tuh jek la penyakit dia bila naik keta aku. hahaha. dia jugak perangkap mirror kiri dan kanan aku. hihihi. thanks ikakong laa.



No comments: