Wednesday, May 4, 2011

DESARU :)

sabtu hari itu aku dengan family (kakak ngn abg ezam takde) g ke DESARU. 2hari1malam. kami tiba lewat sbb adik gedik aku tuh exam abes 5.30pm. memang lewat gila la kan,lain kali ckp lect kau buat lewat lagi eh,aku memang suka tunggu2 orang ni :p

jom lets check it out the pictures ;)




 tengok tuh ayah semangat gila lah. 


my gedik adik :)

idol ;)



gambar ni khas untuk ikakong laaa hahahaha


mother




comel gilaaaa kembar nih. mak dia cakap dia ni tak boleh tengok perempuan nanti tak bole duduk diam. ya allah mmg betol pon. kejap toleh sana kejap toleh sini. letih pegang dorang ni. ayah dorang ni la kudut jek mcm aku. hahahha


pehh baik punyeee. kalah mariah carey.



ada banyak lagi gambar tp aku penat la. mata pon sakit. ok BYEEEEE ;)

3 comments:

MrS JaJa said...

waaaaaaaaaaa...bestnyerrrrrrrrrrrrr

ejakhazali said...

best jgk la. aktiviti kurang la. anak kak ain comel gileeeeeeeeeeee. geram jek

ejakhazali said...

best jgk la. aktiviti kurang la. anak kak ain comel gileeeeeeeeeeee. geram jek