Friday, January 21, 2011

sakan jek!

mula2 plan tanak balik jb, sbb minggu ni iaitu ari jumaat 21Jan ad BBQ with class D tp i have to cancel it because at last aku balik JB jugak. aduhh, awin buat ayat tacing,aku betol2 bersalah wey. sorry awin,syg kau. hehe.

aku gerak dari kolej hari kamis bersamaan Thaipusam,sumpah jalan jem gile. malap jek sume. hahaha! pkul 7.30 pagi dah gerak,pagi ok. tak penah aku buat wey sebelum ni. amik tiket pkul 8.30 pagi,smpai jb dlm pkul12. sampai jek tol skudai, OHH JB, da sebulan lebih jgk la aku tak balik jb.

sampai2 jek rumah, dah bau masakan ibu dah. mak aihhh, buat kenduri ke apa nih. aku tau la aku kuat makan , jgn lah smpai cmtuh skli bu. hee. ptg tuh ibu ayah gerak KL,selisih la pulak. bukan apa,aku balik JB sbb nk hantar resume.

Kamis malam tuh, dah ngedate dah. hehehe. dinner dgn kerinting pastuh layan movie Red Eagle,sumpah tak best nasib baik dpt tiket free. thank you kawan kerinting :)




bye.salam.

2 comments:

Cik Aien said...

balik JB curang dgn akuu!

ejakhazali said...

hehehe. yang! mlm ni k. hahahaha