Thursday, January 27, 2011

sem 6!!!!

this my last sem. adoiii nk berpisah-pisah ni yang lemah. mesti menangis. huuuu. banyak sangat kenangan kat KUIS ni. ada yang best,kelakar,gadoh, dan mcm2 lagi. tp tang mengumpat2,kutuk2 org tuh mmg part paling best la. buat dosa jek kan kau ja!! . 


classmate aku yang paling best,sporting and we are family. i love you all babe ;(
Diploma In Islamic Banking.- Class D
weyy,baju tuh mahal beb beli.

Gambar kat atas tuh gambar Kelas D. sume perempuan dan sangat2 lah best. kak yah,bella,ain ngn joma takde plak. mane tah dorang pegi nih. Im started enter to class D since semester 3, and seriously this is the most fun memories. aku tak bole nmpak awin,mesti nk gado dgn die. gemok,besar,sempit lah,tak muat lah semua ada. itu lah yang mengeratkan kami lg. huu. sebelum aku masok Kelas D, aku dari kelas A. aku pindah ada sebab2 yang tertentu. rahsia. heeee :)


mereka ni semua baik :)
Class A - Diploma Islamic Banking 


my bestfriends. I will not find a friends like you ;(
from left : Ain Raffali (bajet), eja, Kak wan


adawiyah. imissyou wey nanti. 
kau la kawan aku paling slowwww sangat nk pickup. hehe



okey yang kiri sekali dayah namenya.
 nama betol dia Raja Nurhidayah,keturunan raja beb. hahaha
aku sayang kau :p

wan solehah. 
she is my bestbestbestfriend and understanding person.
 iloveyou kak wan :)


p/s : hanisah jek takde gmbr dengan dia. jangan kecik hati k nisa. hehe

No comments: